Zhuhai, Çin 30 Temmuz. "21. yüzyıl Da Vinci" olarak bilinen Alman tasarım ustası Luigi Colani, Seine Image International Co. Ltd'e iki gün ziyaret etti ve Pantum yazıcıların tasarımı a çıs ında Seine'nin tasarımcıları ve mühendislerle derin bir tartışma yapıldı.
İki günlük ziyareti s ırasında Profesör Colani, şirketin sütunu, ürün çizgi, pantum yazıcıların özellikleri ve pazar durumu ile kendini tanıdı. Sadece bir yıl içinde pantum yazıcıların kazandığı başarıların, profesör Colani derin şok edildi ve pantum yazıcısı için "TT - Target Top" yazdı.
İsviçre'nin Luigi Colani, doğduğu Alman en ünlü ve bozuk endüstri tasarımcılarından biridir ve 21. yüzyıl Da Vinci olarak tanındı. Onun çalışmalarının çoğu özgürlük ve insanlık ifadelerini terfi etmek üzere aşırı yükselmiş çerçevelerde tasarlanmış. Bu yüzden Profesör Colani de "Geek Designer" olarak ünlü kazandı. 1960'ların başlarında Luigi Colani tarafından ilk önce önerilen “akışma konsepti” sanayi tasarımın alanında usta pozisyonunu konsoliştirdi. Profesör Colani bir keresinde Ferrari, Porsche, Benz, BMW, NASA, Canon, Sony ve diğer şeyler için başarıyla tasarlandı.
Profesör Colani, "Kendimi bir tasarımcı yerine üç boyutlu görüntüsünün filozofu olarak adlandırmamı tercih ederim" dedi. Tasarım filozofilerinden biri insanlık olmaktı. Örneğin, bir sandalye tasarlamak istiyorsak, insan vücudunun fiziolojik özellikleri için uygun olmalı ve oturmak için rahat olmalı. Pantum yazıcının tasarlama konsepti Profesör Colani'nin insanlık filosofi ile uygun. İlk yaratılmış Çin yazıcısı olarak Pantum, kendi özellikleri haklarıyla monopolize basım endüstrisine girdi ve müşterilere güçlü, affedilebilir, ekolojik, dost, güvenilir ürünler yaratmak için yeni bir tüketme fikri ve "yeni dönem bastırmak için" sağladı. Profesör Colani'nin ifade ettiği gibi Pantum'un başarılı başarılarından başka, yazıcıların araştırmalarına ve yenilemelerine çok dikkat çekti. "Pantum kendi patenlerini tutmaya devam etmeli ve dünyaya satılacak. Birçok şirket ürünlerimizi satın almak için marka yapmaya devam etmeliyiz, daha zengin kazanmalıyız. Yeni teknolojiyi, yeni ürünler geliştirmeye gerek.
"Pantum benim hayran ettiğim süper bir markadır. Bu yüzden buradayım çünkü süper markalar bile geleceği hakkında düşünmek zorundayım." dedi profesör Colani. Özel temel teknolojileri ve güçlü yenileme kapasitesi ile pantum kendine küresel bir marka inşa etmenin yolunu bulacak.